اگر چه صنعت کفسازی در دنیا قدمتی برابر تاریخ دارد اما در قرن اخیر با پیشرفت صنعت،این پیشه نیز مورد تحولات و بروز رسانی شده است.

صنعت نوین و پیشرفته کفپوش بتنی 

استفاده از ابزار آلات جدید صنعتی تنها بخشی از پیشرفت فرایند تولید کفپوش بتنی و موزاییک می باشد بخش عظیمی از این پیشرفت مربوط به فرموله کردن فرایند تولید و اصطلاحا بهینه کردن مواد مصرفی و مصالح ساختمانی در تولید و همچنین بالا بردن عمر مفید کفپوش بتنی و موزاییک در اجرا و پایش آن می باشد.

صنعت کفپوش راسا بتن با استفاده از کارشناسان دانشگاهی و علم روز در حوزه کفسازی و تولید انواع موزاییک های پرسی و  موزاییک پلیمری و انواع کفپوش بتنی علاوه بر پایین آوردن قیمت نهایی برای مصرف کننده که موجب تولید موزاییک ارزان میشود  کیفیت محصولات را نیز تا 30درصد از وضع بهینه بالاتر برده تا در مرحله اجرا و کفسازی پرت کمتری از موزاییک به عمل آید و از همه مهم تر عمر و مقاومت فرسایشی محصولات بتنی با استفاده از افزودنی های شیمیایی بتن بیشتر شود.

تنوع محصولات 

یکی دیگر از عوامل مهم در صنعت نوین و پیشرفته تولید قطعات بتنی ، موزاییک پلیمری و موزاییک پرسی در ابعاد متنوع و مهندسی موجب صرفه اقتصادی برای کارفرما می شود و همچنین زمان اجرا بالا میبرد چرا که قطعات متنوع در بستر های متفاوت و پیاده رو ها با عرض های متنوع تنها با قطعاتی قابل پوشش است که ابعاد متفاوت را پوشش دهد.

استفاده از فوق روان کنندهای بتنی مصرف آب را در تولید موزاییک تا 90 درصد کاهش میدهد که موجب پایداری منابع آبی می شود.

استفاده از پیگمنت های با کیفیت در موزاییک پلیمری و جدول عمر و کیفیت محصول را بالا برده که در جلب نظر کارفرما و مشتری مداری بسیار حایز اهمیت است.

موزاییک استاندارد با آیین نامه 755-1

تضمین کیفیت و مرقوبیت جنس موزاییک و کفپوش می باشد که با آزمایش های متفاوت بتن این مهم مشخص می شود